تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود آموزش تصویری طراحی بنر تبلیغاتی متحرک با فتوشاپ و فلش
دسته بندی : آموزش ها,,
  • بازدید : (1065)

 

 

 

دانلود آموزش تصویری طراحی بنر تبلیغاتی متحرک با نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار فلش

ساخت بنر تبلیغاتی همیشه برای کاربران و وب مسترها مشکلی بسیار بزرگ بوده است!

اکثر فروشگاه داران اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی داران! همواره به دنبال کسی میگردند که بنرهای تبلیغاتی رو با قیمتی ارزان برای آنها طراحی کند.

در این آموزش راه حلی رایگان برای این دوستان آماده کردیم و آن این است که بنر تبلیغاتی رو خود کاربران با کمی صبر حوصله انجام دهند و از طراحی خود لذت ببرند.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی به پیشنهاد یکی از کاربران عزیز وب سایت “رضا کیانوش” عزیز آماده کردم و امیدوارم که دوستان لذت ببرند.

ما در این آموزش حدوده بیست و پنج دقیقه ای نحوه ساخت یک بنر تبلیغاتی رو تحت نرم افزار مشهور فلش یاد خواهیم گرفت. من سعی کردم که تا اونجا که میتونم آموزش رو به شکل ساده ضبط کنم و از کدهای اکشن اسکریپت توی کار استفاده نکنم.


برچسب ها : ,,,,,,,,,
Max Speed
دسته بندی : متفرقه,,
  • بازدید : (1048)

 

http://pars-khodro.com/up/2013/01/lambor-2013_pars-khodro.com-1.jpg

www.maxspeed.ir


برچسب ها : ,,,,,,
لوکس2
دسته بندی : متفرقه,,
  • بازدید : (1062)

 

[تصویر:  image001.jpg]


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
لوکس1
دسته بندی : متفرقه,,
  • بازدید : (3742)


برچسب ها : ,,,,,,,,,
راهنمای خرید تبلت ، بهترین مارک تبلت در بازار ایران

 

تبلت 13 اینچی


برچسب ها : ,,,,,,,,
تلفظ صحیح کلمه Android
دسته بندی : Android,آموزش ها,,
  • بازدید : (833)

 

 

تلفظ صحیح کلمه اندروید

android نام یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس هست که توسط شرکت Android تولید شد ودر سال ۲۰۰۵ توسط شرکت گوگل خریداری و هنوز هم در حال توسعه است . سیستم عامل android به شدت مورد استقبال کاربران تلفن های هوشمند و همینطور شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند قرار گرفت و در حال حاضر میشه گفت رقیب اصلی و شاید اصلا تنها رقیب سیستم عامل ios شرکت اپل باشه ! پروژه اندروید در سال ۲۰۰۷ به موازات معرفی اتحادیه گوشی های اپن سورس از طرف گوگل ،  به طور جدی پیگیری شد . این اتحادیه شامل شرکت های نرم افزاری ، سخت افزاری و ارتباطی مثل ال جی ، سامسونگ ، موتورولا ، اچ تی سی ، انویدیا … و البته گوگل بود . اولین نسخه اندروید در اکتبر سال ۲۰۰۸ منتشر شد . در سال ۲۰۱۲ ، ۵۰۰ میلیون گوشی اندرویدی در دنیا فعال بوده و هست . تقریبا به جز شرکت اپل و نوکیا گرایش مابقی شرکت ها به استفاده از اندروید کاملا مشهود است .

گوشی های مبتنی بر سیستم عامل android در ایران هم خیلی طرفدار پیدا کرده و میشه با اطمینان گفت شرط اصلی بسیاری از مشتری های ایرانی برای خرید یک گوشی هوشمند ، سیستم عامل android است . اما چیزی که من بارها و بارها دیدم و واقعا در عجبم که چرا هیچکس با این مسئله هیچ مشکلی نداره ؟! بسیاری از کاربران و حتی فروشنده های گوشی های هوشمند مبتنی بر android هم  تلفظ صحیح Android  رو نمی دونن ! چرا ما ایرانی ها تا این حد نسبت به چیزایی که ازشون استفاده می کنیم بی تفاوت هستیم ؟ من شرکت ها ، فروشگاه ها و همینطور وب سایت های زیادی دیدم که محصولات اندرویدی رو می فروشن یا رایگان واسه دانلود گذاشتن اما متاسفانه اغلب شون تلفظ صحیح Android رو نمی دونن ! آندروید ؟!!! من توصیه میکنم هیچوقت از فروشگاهی که معنی و تلفظ صحیح محصولی که داره میفروشه رو هم نمیدونه ، خرید نکنید ! چطور میشه به کسی که حتی تلفظ صحیح محصولی که داره میفروشه رو نمیدونه، اعتماد کرد ؟ باور کنید بیش از ۵۰ درصد این بازی ها و نرم افزار هایی که این سایت ها و فروشگاه می فروشن یا رایگان واسه دانلود میذارن ، حتی یک بار هم تست نشدن و اصلا کار نمیکنن ! به قول معروف :

خشت اول چو نهد معمار کج       تا ثریا می رود دیوار کج


برچسب ها : ,,,,,
آشنایی با اصطلاحات iOS و معانی آن
دسته بندی : IOS,آموزش ها,,
  • بازدید : (794)
 
 

در این پست شما را با معنی و مفهوم اصطلاحات و کلماتی که در هنگام کار با iDevice ها به آنها برخورد می کنیم آشنا خواهیم کرد.حتما اصطلاحات و کلمات زیادی را از فروشگاه های اپلی یا دوستان خود شنیده اید که معنی آن نمی دانسته اید.امروز در سیب فایل شما را با آن ها و معانی شان آشنا خواهیم کرد.


برچسب ها : ,,,,